Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Μήπως είμαι τρελός;;



Η σύζυγος μου είναι από την Άνδρο, αλλά εγώ πριν παντρευτώ είχα πάει μονό δυο φορές και αυτές στην πόλη φυσικά. Μετά τον γάμο μου αρκετό καιρό και ευρισκόμουν στην Αθήνα είδα ένα έντονα ζωντανό όνειρο. Ήμουν λέει στην Άνδρο με φίλους και είχα πάει σε ένα ξωκλήσι που ήταν μέσα σε μια ρεματιά. Η εκκλησιά αυτή ήταν λέει της παναγίας της πέτρινης.
Όταν ξύπνησα ρώτησα την σύζυγο μου αν υπάρχει τέτοια εκκλησία στην Άνδρο και μου απάντησε ότι δεν γνώριζε. Εκεί ξέχασα το όνειρο. Μετά από αρκετό καιρό κουβεντιάζοντας με τον πεθερό μου, αυτός μου ανάφερε ότι στην Άνδρο υπάρχει μια εκκλησία της Παναγίας που την λένε Πετρένια (όχι πέτρινη), την οποία όμως είχε επισκεφθεί μόνο μία φορά. Αποφάσισα έτσι το καλοκαίρι, που θα πήγαινα διακοπές, να πάω με τον πεθερό μου να δώ την εκκλησία αυτή από κοντά. Πράγματι ένα απόγευμα ξεκινήσαμε να πάμε…...
Και εδώ αρχίζει το όλο παράξενο για μένα. Στην αρχή και μέχρι να φτάσουμε στο χωριό που βρίσκεται πριν το εκκλησάκι, αυτό με καθοδηγούσε ο πεθερός μου (αν και δεν θυμόταν καλά το δρόμο), καθώς δεν είχα ξαναπάει προς τα μέρη αυτά. Όσο πλησιάζαμε όμως άρχισε το μέρος να μου είναι γνώριμο, ήταν το ίδιο με αυτό από το όνειρο μου…..
Σε λίγο δεν χρειαζόταν πλέον ο πεθερός μου να με κατευθύνει, αλλά αντίθετα άρχισα εγώ να του περιγράφω τι θα συναντούμε, ποιο δεντράκι την απότομη στροφή του δρόμου, την έξοδο από τον κεντρικό δρόμο σε έναν χωματόδρομο όχι και τόσο συντηρημένο κτλ.. Ο άνθρωπος άρχισε να μην πιστεύει ότι δεν είχα ξαναπάει και έλεγε ότι τον δούλευα, αλλα τι να του εξηγήσω τώρα πια………….
Κάποια στιγμή τον οδήγησα στο εκκλησάκι, το οποίο σημειωτέων δεν είναι και τόσο ορατό από τον κεντρικό δρόμο. Τα πάντα γύρω μου ήταν γνωστά και τα θυμόμουν με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, δυστυχώς στην τότε επίσκεψη μου ήταν κλειδωμένη η εκκλησία και δεν μπόρεσα να μπω μέσα , πράγμα που έκανα σε επόμενη βόλτα μου στο μέρος. Αλλά δεν χρειαζόταν, όλα τα είχα ξανακάνει με την σκέψη μου σε μια άλλη φάση της ζωής μου ……… το είχα κάνει στον ύπνο μου, σε ένα ανύποπτο χρόνο που δεν γνώριζα καν την ύπαρξη της εκκλησίας αυτής….
Τώρα μπορείτε να πείτε ότι είμαι τρελός…………………………………….

skouliki

2 σχόλια:

  1. Ναι, μού έχει συμβεί κι' εμένα, σε όνειρο προφητικό, που είδα περ. ένα μήνα πριν από ένα δυσάρεστο γεγονός, το οποίον, όμως, είχε ευτυχή κατάληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!