Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Επανάσταση


Κάθε μέρα νέα αρχή,
μες΄ σε τούτη τη ζωή!
Κάθε μέρα καλημέρα
λέω και φωνάζω αέραααααααα

Και αν αισιόδοξα μπροστά κοιτάζω,
kι αν θέλω τη ζωή μου να σιάζω
βλέπω πως στο τέλος φθάνει γοργά
χάνω μέρα με τη μέρα τα μυαλά

-Τι σου λείπει; Τι δεν κανείς;;
Τι , φοβάσαι μην πεθάνεις;;
Την ζωή σου κουμανταρεις;;
Τι θα ήθελες να πάρεις;;

-Μα ειν΄ ερώτημα αυτό;
Της ζωής μου το ρυθμό..
Να ΄μαι άρχοντας και κύρης,
της ζωής μου καραβοκύρης…….

-Μα αν θες μπορείς να το ΄χεις
την ζωή σου να γλυτώσεις,
πάρε θάρρος και αντοχή,
σκότωσε οποιαδήποτε ανοχή….

Δώσε μια γερή κλωτσιά,
στην ανθρώπινη σκλαβιά
χτύπα με το καμιτσίκι
ότι στην ζωή σε πνίγει.

Μην κλειδώνεις τα όνειρα σου,
μην σκοτώνεις την καρδιά σου,
δώσε αέρα στα πανιά σου
για να εβρεις την υγειά σου.

Επανάσταση τώρα να κανείς,
όλους για να τους τρελάνεις
και παντού το ίδιο πάλι
να σου υγειάνει το κεφάλι.

Η καρδιά σου θα βρει τόπο
έτσι να χτυπά με κρότο,
να σου λέει: Μα εσύ ζεις!!!!
Έτσι θα αναζωογονηθείς……..

-Καλά λες, μα....., μπορώ;;
Έχω τέτοια δύναμη εγώ;
-Έχεις και πολύ μεγάλη
όταν η περίσταση το επιβάλει!!!!!!!!!!!
skouliki

2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!