Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Κλειστές



Σήμερα πάλι έχω τις κλειστές μου
Έχω όμως το όπλο μου!!!!!!!!!!! Όπλο είναι το χιούμορ και να δείχνω στους άλλους ευδιάθετος, γιατί να με καταλάβουν;;;; Τι να με λυπούνται;; Κάνω πλάκα λοιπόν πειράζω όλους και όλες, αλλά η στεναχώρια μου καλά κρατεί… ξερώ θα πεις είμαι διπρόσωπος…. Είμαι ναι είμαι αλλά δεν θέλω ούτε να με λυπούνται ούτε τη διάθεση κανενός να χαλάσω….
Όποιος ξέρει από πόνο, ποτέ δεν θα τολμήσει να τον δώσει σε άλλον. Αυτόν θα τον κρατήσει για τον εαυτό του, όσο πικρό και να είναι το ποτήρι που πίνει θα το πιει μόνος…. Τι και αν το μάθουν και άλλοι;; τι θα του κάνουν;; Τίποτα απολύτως δεν μπορούν…. Οπότε άστους αυτούς τουλάχιστον να πίνουν καθαρό δροσερό νεράκι….
Μα πόνος μοιρασμένος είναι μισός πόνος……….
Ναι, έτσι είναι αλλά όχι μοιρασμένος με οποιοδήποτε, αλλά με οποίον αγαπάς και σε καταλαβαίνει….
Ευτυχώς έχω κάποιον που ξέρει……..
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!