Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Κυριακάτικη φορεσιά.




Σήμερα, είπα να ντυθώ επίσημα. Έβγαλα τα καθημερινά κουρέλια που φορούσα, πέταξα τη μάσκα με το χαμόγελο στο καλάθι με τα άπλυτα…………...
Έβγαλα από την ντουλάπα τα ποιο ωραία μου ρούχα, φόρεσα την μάσκα που έκρυβα μέσα στο κουτί με τη ναφθαλίνη πολλά χρόνια τώρα, και βρήκα τσάρκα έξω στη ζωή…..
Βρήκα βόλτα στης πραγματικότητας το δρόμο. Θέλησα να δω αν μπορώ ακόμα να κυκλοφορήσω, να ζήσω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Είδα λοιπόν όλους με φρεσκοσιδερωμένες μάσκες, φρεσκοπλυμένες στις υποκρισίας το πλυντήριο και σιδερωμένες στο σίδερο της ψευτιάς και της κοροϊδίας…..
Είδα όλοι να φορούν μυρωδάτα ρούχα, αρωματισμένα με τα πανάκριβα αρώματα της απληστίας και του συμφέροντος…………………
Είδα όλοι ότι σαν να είμαστε συνεννοημένοι είχαμε βάλει τα καλά μας ρούχα….
Είδα με έκπληξη να μειδιάζουν και να κοιτούν υποτιμητικά το όλο σύνολο μου…..
Και τι κρίμα, κοιτώντας τους άλλους, διαπίστωσα ότι τα καλά μου ρούχα, αυτά που είναι τα καλύτερα που υπήρχαν στη ντουλάπα μου και τα φυλούσα τόσο καιρό, ήταν κουρέλια μπροστά στα ρούχα των άλλων…
Είδα των άλλων οι μάσκες να είναι ταιριαστές και να αγγίζουν την τελειότητα, να εφαρμόζουν στο πρόσωπο τους ακριβώς σαν να είναι δέρμα τους, ενώ η δική μου από την αχρηστία έμοιαζε ψεύτικη, σαν αποκριάτικη………..
Τότε είναι που για δεύτερη φορά μάζεψα τα κουρέλια της αυτοπεποίθησης μου και έφυγα από τη κοσμομάζωξη αυτή ντροπιασμένος…………….
Ναι, τα συμπεράσματα μου τα έχω βγάλει πλέον…….
Το μόνο που απομένει είναι να κρυφτώ από το κόσμο με τα κουρέλια που έχω, να χαθώ , να εξαφανιστώ, αφού δεν έχω άλλη καλή φορεσιά να βάλω!!!!!!!!!!!!!!!
Καλή Κυριακή να έχετε, συνάνθρωποι μου με τα ωραία κοστούμια σας και την άψογη σας μάσκα!!!!!!!!!!

skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!