Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Μητροπάνος Δημητρης: Εχεις πολλα να μαθεις






Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Μουσική: Γιάννης Σπανός
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μπάσης

Εμένα ανάστησαν που λες
χαρές και πίκρες δυνατές
κι αν έχω ζήσει εγώ πολλά
παράπονο δεν έχω περπάτησα καλά

Κι ήρθες εσύ και λες πως θα μ' αλλάξεις
για να 'σαι πλάι μου χωρίς επιφυλάξεις
μα θα σου πω αυτά τα μετρημένα
έχεις πολλά εσύ να μάθεις από μένα
έχεις πολλά εσύ να μάθεις από μένα

Εμένα γλέντησαν που λες
και αμαρτίες και αρετές
και ξέρω πια το τι θα πει
αγάπη μεγαλείο και ψέμα και ντροπή

Κι ήρθες εσύ και λες πως θα μ' αλλάξεις
για να 'σαι πλάι μου χωρίς επιφυλάξεις
μα θα σου πω αυτά τα μετρημένα
έχεις πολλά εσύ να μάθεις από μένα
έχεις πολλά εσύ να μάθεις από μένα
Κι ήρθες εσύ και λες πως θα μ' αλλάξεις
για να 'σαι πλάι μου χωρίς επιφυλάξεις
μα θα σου πω αυτά τα μετρημένα
έχεις πολλά εσύ να μάθεις από μένα
έχεις πολλά εσύ να μάθεις από μένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!