Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Μητρπάνος Δημήτρης Κάνε ευκολο το τέλος



Στίχοι: Ρεβέκκα Ρούσση
Μουσική: Στέφανος Κορκολής
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Έλα μέτρησε τον πόνο
Μέτρα βήματα
Έλα μέτρησε τον χρόνο
Με χτυπήματα

Το πρωί με βρήκε μόνο
Στην παγίδα μου
Να σε σκέφτομαι ακόμα
Ηλιαχτίδα μου

Κάνε εύκολο το τέλος το αξίζουμε
Κι αν για λίγο θα χαθούμε
Δεν χωρίζουμε
Κάνε εύκολο το τέλος
Το πικρό φιλί
Κι ας χαθεί αυτή τη νύχτα
Όλη μου η ζωή

Έλα κόψε με τα χέρια
Τα λουλούδια μου
Την ψυχή μου,την καρδία μου
Τα τραγούδια μου

Το πρωί με βρήκε μόνο
Στην αγάπη μου
Να σε σκέφτομαι ακόμα
Αστεράκι μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!