Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Μητροπάνος Δημήτρης Ειμαι καλά καρδια μου


Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Από το παλιό μας στέκι μου 'παν πως περνάς
απ' τα τζάμια του κοιτάς και μ' αναζητάς
τι απόγινα τους φίλους και γνωστούς ρωτάς

Είμαι καλά καρδιά μου
μη μου ανησυχείς
εγώ δεν πέφτω χάμου
για να με λυπηθείς

Πέταξες αλλού την ώρα που 'χες κουραστεί
τώρα ποιος να με νοιαστεί που 'χω σωριαστεί
ποιος τη δύσκολη ζωή μου να τη μοιραστεί

Είμαι καλά καρδιά μου
μη μου ανησυχείς
εγώ δεν πέφτω χάμου
για να με λυπηθείς
Είμαι καλά καρδιά μου
μη μου ανησυχείς
εγώ δεν πέφτω χάμου
για να με λυπηθείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!