Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Θετικά συναισθήματα ;;;;;;;;;;;;;;;;;;



Κάποτε έλεγα δεν είναι δυνατόν, δεν υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει. Όμως όσο το φιλοσοφώ το βλέπω καθαρά, κάτι δεν πάει καλά με μένα και τους ανθρωπους….
Πάντα πίστευα ότι οι άνθρωποι μπορεί να έχουν και καλά αισθήματα, χωρίς να περιμένουν κάτι από σένα. Όμως αυτό είναι ένας μύθος….
Κανείς δεν νιώθει καλοσύνη και θετικά, αν δεν έχει συμφέρον από σένα.
Κανείς δεν έχει καλά αισθήματα για κανέναν αν δεν αποσκοπεί σε κάτι.
Μέσα στα θετικά αισθήματα βάζω και τον έρωτα;;
……..
Αυτό ας το αφήσω, είναι μια άλλη ιστορία, που θέλει πολύ ανάλυση.
Θα παραμείνω στα λοιπά, εκτός ερωτικών αισθημάτων, που και αυτά όμως κάπου εκεί αποσκοπούν….
Σε βλέπουν θετικά σε θέλουν για φίλο, για χιλίους δυο λόγους, από τους πιο γελοίους έως και σοβαρούς. Μερικοί λόγοι είναι τόσο εμφανείς που σε κολακεύουν το να σε κάνουν φίλο…
Είσαι σπουδαίος;; σε έχω φίλο για να πάρω λίγη από την δόξα σου, να λες: ξέρεις έχω κολλητό τον τάδε διάσημο, ουαου!!!!!!!!!!!
Είσαι όμορφος;; σε έχω φίλο για να γεύομαι τα αποτελέσματα της ομορφιάς σου, πόσοι κάνουν μαζί σου παρέα λόγω της ομορφιάς του άλλου!!!!!!!!!!!…
Είσαι πλούσιος;; εδώ δεν χρειάζεται να αναφερθεί ο λόγος……..
Είσαι ευχάριστος χαρακτήρας;; να ο διασκευαστής της παρέας μας!
Έχεις κάποιο καλό πόστο στην κοινωνία;;; εσύ και αν μας κάνεις για φίλος.
Ξέρεις να ακούς τον άλλο; Βρήκαμε τον ακροατή μας…………..
Ποιος όμως σε κάνει φίλο η σκέφτεται θετικά για σένα, χωρίς να περιμένει τίποτα από σένα;; Ελάχιστοι έως κανένας….
Έτσι έμαθα στη ζωή μου να έχω ελάχιστους φίλους αληθινούς, οι άλλοι;; απλά γνωστοί, απλά κάνεις παρέα για να γεμίσεις τον χώρο και τον χρόνο σου….
Μα μόνο οι φίλοι μπορεί να έχουν θετικά αισθήματα για σένα;;
Όχι φυσικά, αλλά είδες ποτέ κάποιον να έχει θετικά αισθήματα απέναντι σου;;
Είδες κάποιον να λέει ότι σε αγαπά, χωρίς να έχει κάποιο όφελος από σένα;;
Εγώ δεν είδα ακόμα….
Οπότε;;
Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι τα αισθήματα των άλλων απέναντι σου είναι απόρεια των απολαβών που έχουν ή περιμένουν να έχουν από σένα……….
Δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν το είχα μελετήσει αυτό…………..
Τώρα που το είδα, κατάλαβα πόσο λάθος έκανα, πως χάλασα την ζωή μου δίνοντας και ποτέ μην παίρνοντας τίποτα…
Αλλά έτσι ήμουν και δεν βλέπω να αλλάζω, εγώ θα δίνω και θα βλέπω θετικά όσους αξίζουν χωρίς να περιμένω ποτέ τίποτα από αυτούς..
Ποιοι αξίζουν;; δικά μου κριτήρια δικές μου αποφάσεις….
Φίλοι μου ποτέ δεν ζήτησα από κανέναν τίποτα, πάντα δίνω την ψυχή μου , κουρελιάστε την κομματιαστέ την, πονέστε με αλλά εγώ θα συνεχίσω να νιώθω ανθρώπινα φιλικά μαζί σας….
Θέλω να έχω την καρδιά μου κομματιασμένη αλλά πεντακάθαρη…
Εσείς αν νιώθετε καθαροί συνεχίστε να ξεπλένεστε πάνω μου………..
Αντέχω πολλά ακόμα………..
ΥΓ. Μην το πάρει κανείς προσωπικά, δεν είναι επίθεση σε κανέναν αυτό απλά ένας ακόμα προβληματισμός μου, άλλωστε οι σκέψεις μου δεν είναι δυνατόν να είναι και σωστές, έτσι δεν είναι;;
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!