Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Σαν το σκυλάκι



Είχα κάποτε ένα σκυλάκι, όχι οποιοδήποτε, ένα σκυλάκι που έμελε να με κάμει να αλλάξω συμπεριφορά και τρόπο αντίληψης του κόσμου!
Δεν ήταν τίποτα σπουδαίας ράτσας, κοπρίτης, αλλά ένα σκυλάκι που ήξερε να ξεχωρίζει ανθρώπους.
Το αγάπησα και με αγάπησε όσο δεν πάει παραπάνω………….
Δεν θα ιστορίσω εδώ όμως την ιστορία μας, εδώ απλά με λίγες γραμμές θα πω την πίστη και την αγάπη μας!
Όσες φορές και να έκανε αταξία και να το μάλωσα, αυτό σε δευτερόλεπτα με ένα νεύμα μου ήταν διπλά μου και όλο χαρές!!!!!!!!!!
Δεν κράτησε ποτέ κακία ποτέ της

Ήταν ένας πραγματικός φίλος, και έγινε για μένα ο δάσκαλος μου!!!!!!!!!!
Ο δάσκαλος μου και το άλλο μου μισό….
Έτσι λοιπόν και εγώ πλέον, όταν αγαπήσω κάποιον ότι και να μου κάνει, μου αρκεί ένα νεύμα μια κουβέντα και είμαι πάλι δίπλα του, όχι ότι φεύγω ποτέ, απλά περιμένω το νεύμα με τρεμαμενη καρδιά να έρθει το νεύμα αυτό!….

Άλλη φορά θα σας πω και την ιστορία της Μητσης μου που έγινε το άλλο μισό μου…..
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!