Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ Αλλάζω πρόσωπα





Στίχοι: Πέγκυ Στεφανίδου
Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος


Αλλάζω πρόσωπα κι εγώ όπως οι πέτρες σχήμα
για να μπορώ στο κύμα ν' αντέχω πιο πολύ
Τα θέλω μου πιο δυνατά απ' όλη τη ζωή μου
κι αν έζησες μαζί μου κουράστηκες κι εσύ

Θα σκίσω ξύλο μαλακό να φτιάξω ένα καράβι
δεν θέλω να σαλπάρει μόνο να είναι εκεί
Κι όπως περνούν οι εποχές και πια δεν τις γνωρίζω
εικόνες ζωγραφίζω που ήξερα παιδί

Αλλάζω πρόσωπα κι εγώ όπως οι πέτρες χρώμα
για να μπορώ στο χώμα να κρύβομαι καλά
τις νύχτες όμως ξεκινώ και πίσω απ' τα σκοτάδια
του φόβου τα σημάδια πληρώνω ακριβά

Θα σκίσω ξύλο μαλακό να φτιάξω ένα καράβι
δεν θέλω να σαλπάρει μόνο να είναι εκεί
Κι όπως περνούν οι εποχές και πια δεν τις γνωρίζω
εικόνες ζωγραφίζω που ήξερα παιδί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!