Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

ΔΙΨΑ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΚΙ ΑΡΜΥΡΑ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ



Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
Μουσική: Παντελής Θαλασσινός
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος


Δίψα ο έρωτας κι αρμύρα
Πίναμε απ' το ίδιο στόμα
Μου 'παιρνες πίσω ό,τι σου πήρα
Τρώγαμε απ' το ίδιο σώμα

Μην μου χαρίσεις άλλη μάχη, πάλεψε με
Γίνε μια θάλασσα αφρισμένη, νίκησέ με
Μην παραδίνεσαι στο τέλος, κανε κάτι
Δώσε μου όλο το νερό και το αλάτι

Αίμα ο έρωτας και δίνη
Πιάσου απ' τις πληγές και ανέβα
Κάψαμε ότι είχε μείνει
Ματώσαμε απ`την ίδια φλέβα

Μην μου χαρίσεις άλλη μάχη, πάλεψε με
Γίνε μια θάλασσα αφρισμένη, νίκησέ με
Μην παραδίνεσαι στο τέλος, κανε κάτι
Δώσε μου όλο το νερό και το αλάτι

Μην μου χαρίσεις άλλη μάχη, πάλεψε με
Γίνε μια θάλασσα αφρισμένη, νίκησέ με
Μην παραδίνεσαι στο τέλος, κανε κάτι
Δώσε μου όλο το νερό και το αλάτι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!