Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ : ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ



Μητροπάνος Δημήτρης
Μουσική:Κατσαρός Γιώργος

Στίχοι: Λυμπερόπουλος Ηλίας

Διαμέρισμα έχω πάρει, μα τι έχω καταφέρει
που κανένανε δεν ξέρω και κανένας δε με ξέρει
Χίλια πρόσωπα περνάνε και με το κλειδί στο χέρι
μα κανένανε δεν ξέρω και κανένας δε με ξέρει

Κανείς δε βρίσκεται κανείς
μια καλημέρα να μου πει
κανείς δε με ζυγώνει
Μια καλημέρα πέστε μου
μια καλημέρα πέστε μου
παρακαλώ γειτόνοι

Αν δεν έγραφαν οι πόρτες κεφαλαίο το όνομά μας
δε θα ξέραμε ποιο σπίτι και ποια πόρτα είναι δικιά μας
Ίδια σπίτια ίδιες πόρτες όλο ίδια τα κλειδιά μας
Ίδια και φτηνά και κρύα και στεγνά τα όνειρά μας

Κανείς δε βρίσκεται κανείς
μια καλημέρα να μου πει
κανείς δε με ζυγώνει
Μια καλημέρα πέστε μου
μια καλημέρα πέστε μου
παρακαλώ γειτόνοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!