Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Δέκα χρόνια : Μητροπάνος Δημήτρης


Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μουσική: Στέφανος Κορκολής
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Μη με κοιτάς
Δεν έχω άλλο εαυτό
Μη με κοιτάς
Δεν έχω άλλο να σου δώσω
Μονάχα αυτό
Ένα χαμόγελο αδειανό
Και μια ολόκληρη ζωή να την παγώσω

Μη με ρωτάς
Δεν έχω κάτι να σου πώ
Μη με ρωτάς
Που εγώ δε ρώτησα καθόλου
Με μια ματιά
Σε είδα κι είπα σ'αγαπώ
Και τα καρφιά
Δεν υπολόγησα του χρόνου

Δέκα χρόνια από τη ζωή μου
Σαν ανάσες φύγανε
Δέκα χρόνια απ'την ψυχή μου
Πες μου που να πήγανε
Ούτε ένα,ούτε δύο
Δέκα χρόνια σου έδωσα
Σαν ατέλειωτο αντίο
Που ποτέ δεν τέλειωσα

Μη μου ζητάς
Δεν έχω κάτι πιο πολύ
Απ'την ψυχή
Που τώρα μοιάζει τόσο λίγη
Απ'το κορμί
Που'λεγε πάντα θα΄μαι εκεί
Απ'το κορμί που τώρα βιάζεται να φύγει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!