Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΘΕΛΕΙΣ...... MHTROPANOS DHMHTRHS....



Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος



Ρίξε μια σταγόνα αγάπη στην καρδιά σου
φτάνει το μαρτύριο φτάνει η απονιά σου
γίνομαι το στρώμα που σε περιμένει
πες το ναι να κλείσει μια πληγή ανοιγμένη

Γιατί δε με θέλεις, γιατί δε με θες
εδώ είν' η καρδιά μου σ' ανοίγω και μπες
Γιατί δε με θέλεις, γιατί δε με θες
εδώ είν' η καρδιά μου σ' ανοίγω και μπες

Ρίξε μια σταγόνα αγάπη στην καρδιά σου
δε μπορώ να νιώθω πως είμαι μακριά σου
είναι η ζωή μου άχαρη και άδεια
έλα να τελειώσουν πια τα χτυποκάρδια

Γιατί δε με θέλεις, γιατί δε με θες
εδώ είν' η καρδιά μου σ' ανοίγω και μπες
Γιατί δε με θέλεις, γιατί δε με θες
εδώ είν' η καρδιά μου σ' ανοίγω και μπες

1 σχόλιο:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!