Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Είναι τελικά όλα θέμα επιλογής;;


Άνθρωπος : ..πες μου άνεμε, γιατί δεν το κατάλαβα ! Πως μπορούμε να είμαστε πάντα θετικά άτομα? Πως θα το καταφέρουμε αυτό ? 


Άνεμος : ..κάθε πρωί που ξυπνάς, πες τον εαυτό σου, έχω δυο επιλογές σήμερα. Μπορώ να επιλέξω να είμαι σε καλή διάθεση ή να επιλέξω να είμαι σε κακή διάθεση.
Άνθρωπος: ..Εντάξει! επιλέγω να είμαι σε καλή διάθεση. Όμως κάθε φορά κάτι κακό συμβαίνει.. και μετά πως ?
Άνεμος: ..μπορείς να επιλέξεις να είσαι θύμα της κατάστασης ή να μάθεις απ' αυτήν.
Άνθρωπος: ..Εντάξει! επιλέγω να μάθω απ' αυτήν. Όμως κάθε φορά κάποιος άλλος έρχεται σε μένα κάνοντας μου παράπονα, και μετά τι ?
Άνεμος: ..μπορείς να επιλέξεις να δεχτείς τα παράπονα του ή να του επισημάνεις τη θετική πλευρά της ζωής.
Άνθρωπος: ..Εντάξει! επιλέγω να επισημάνω τη θετική πλευρά της ζωής.. Όμως δεν είναι και τόσο εύκολο.
Άνεμος: ..κι όμως είναι ! Ζωή σημαίνει επιλογές. Όταν απομακρύνεις τα σκουπίδια απ' το μυαλό σου, θα δεις πως η κάθε στιγμή στη ζωή σου είναι και μια επιλογή. Εσύ επιλέγεις πως θα αντιδράς και πως θα αισθάνεσαι στην οποιαδήποτε κατάσταση που σου παρουσιάζεται. Εσύ επιλέγεις την καλή ή την κακή διάθεση στην όποια θέλεις να βρίσκεσαι. Τα συναισθήματα γεννιούνται από τις σκέψεις, πάρε τον έλεγχο των σκέψεων σου και θα μπορείς ν' αλλάξεις τον τρόπο που αισθάνεσαι. Είναι δική σου επιλογή, το πως θα ζήσεις τη ζωή σου !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!