Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Αν θές: ένα ακόμα ποίημα του Μάριου Ζαμπίκου (Μαράκος)



Φεύγει και χάνεται το χθες
γιαυτό αγάπη μου αν θες
μη μ αρνηθείς και κάνε το θυσία
κι έλα σαν μια πανέμορφη οπτασία
στα μπερδεμένα όνειρα μου
να σταθείς


τα ασπρισμένα τα μαλλιά μου
μη φοβάσαι,
δείχνουν πεποίθηση
και σιγουριά γαλήνης
έλα λοιπόν κοντά μου
και θα γίνεις μιας γιορτινής
πανήγυρης φιγούρα,
φαντάζοντας σ ακύμαντα νερά
κατάλευκη βαρκούλα με πανιά

μ εμπιστοσύνη ακούμπησε
το απαλό σου χέρι
μέσα στο δικό μου
που σφιχτά θα το κρατήσει
κι ας πάμε μακριά σε άλλα μέρη
ώστε η μοίρα μη ζηλέψει
και φθονήσει
τον όμορφο κι ανάστατο
για σένα ερωτά μου
στην ομορφιά της άνοιξης
που θα κρατώ κοντά μου
Μαράκος
Μάριος Ζαμπίκος
(Μαράκος)

Ευχαριστώ τον Δάσκαλο και φίλο Μάριο Ζαμπίκο (Μαράκος) για την άδεια που μου έδωσε να αναδημοσιεύσω μερικά έργα του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!