Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Ξέχασες μάνα να μου μάθεις: Στέλιος Διονυσίου

Στίχοι: Νένα Χρονοπούλου
Μουσική: Σταύρος Εκιζόγλου
Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Διονυσίου

Μου έμαθες μάνα πως η αλήθεια
θέλει ελεύθερη να ζει
μακριά από ψέμα και συνήθεια
την πλάση αυτή να οδηγεί

Μου έμαθες πως οι αντιστάσεις
θέλουνε δυνατή ψυχή
και πως οι ηθικές προτάσεις
δεν έχουν πάντα ηθική

Ξέχασες όμως να μου μάθεις
πως η ματιά θα 'ναι υγρή
πως η ζωή μου δίχως δάκρυ
θα φαίνεται ανιαρή
Ξέχασες όμως να μου μάθεις
πόσο πληγώνει η ψευτιά
πόσο πονάει η κακία
πως πέθανε η ανθρωπιά

Μου έμαθες μάνα να ελπίζω
τα δύσκολα να ξεπερνώ
μου έμαθες να πετώ στο γκρίζο
να βλέπω απ' τον ουρανό

Μου έμαθες το κακό να νιώθω
για να προλάβω δε μπορώ
να υποχωρώ όχι από φόβο
αλλά γιατί είναι πιο σωστό

Ξέχασες όμως να μου μάθεις
πως η ματιά θα 'ναι υγρή
πως η ζωή μου δίχως δάκρυ
θα φαίνεται ανιαρή
Ξέχασες όμως να μου μάθεις
πόσο πληγώνει η ψευτιά
πόσο πονάει η κακία
πως πέθανε η ανθρωπιά
Ξέχασες όμως να μου μάθεις
πόσο πληγώνει η ψευτιά
πόσο πονάει η κακία
πως πέθανε η ανθρωπιά..!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!