Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Ας παίξουμε το παιχνίδι των ..... εξομολογήσεων

 Μια πρόσκληση για να παίξω το παιχνίδι των ερωτήσεων από την  ιντερνετική φίλη μου  zoyzoy.   

Μόνο που δεν ξέρω αν μπορώ να προσκαλέσω άλλους φίλους να συμμετάσχουν.. πάντως εγώ θα κάνω την προσπάθειά μου!
Τι ζώδιο είσαι?(αν γνωρίζεις ωροσκόπο και θέση Σελήνης ακόμα καλύτερα):  Υδροχοος...  με ωροσκόπο Κριο...                          
Τι σε ηρεμεί?: Η επαφή με την φύση, τα ζώα, μια βόλτα στην θάλασσα η στο βουνό είναι το φάρμακο μου, όσο είναι μια αγκαλίτσα με τον  φίλο μου τον σκύλο όμως δεν έχω τίποτα άλλο!!!!!!!!!!!
Τι μουσική αγαπάς?: Ελληνική, και μάλιστα λίγο παλιά, αδυναμία μου ο Μητροπανος...., την ξένη μουσική την αντιπαθώ εκτός από ελάχιστα κομμάτια..
Τι προτιμάς βουνό ή θάλασσα?: Βουνό χωρίς δεύτερη συζήτηση..... 
Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό?: νομίζω  ότι  δυσκολεύομαι σε αυτή την ερώτηση: να πω φασολάδα;; να πω το φρικασέ;; να πω μουσακά;;, να πω κουνέλι στιφάδο;;, να πω  ψαρόσουπα;;   γμτ δεν ξέρω τελικά ποιο είναι το πλέον αγαπημένο μου φαγητό...   χμ... αποφάσισα: θα πω αυγά στραπατσάδα με ντομάτες!!!!!!!!!!!!!!!!
Ποιος ο χειρότερός σου εφιάλτης?: να μην μπορώ να βγω έξω και να κλειστώ σε τέσσερα ντουβάρια..........
Γράψε ένα τρελό σου όνειρο.τρελό;;;  χμ μάλλον εδώ  θα πω για κατι  που δεν ξέρω αν είναι όνειρο: ότι   ζω ακόμα.....
Είσαι αισιόδοξος για το μέλλον?:  όχι...........  ποιος μπορεί να ζει με αισιοδοξία πλέον;
Είσαι ευχαριστημένος με την δουλειά που κάνεις?: οχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Τι θα άλλαζες αν μπορούσες στη ζωή σου?: φυσικά, και θα ξεκινούσα απο τις σπουδές μου: δεν θα πήγαινα ποτε σε σχολή που το γνωστικό της περιβάλλον δεν έχει σχέση με την φύση, την φροντίδα ζώων ή της γης....
Τι σε κάνει να συνεχίζεις το blogging?  απλά η καταγραφή σαν ένα ημερολόγιο των σκέψεων μου και τις ημερησίας διάθεσης μου, να μοιράζομαι  όλα αυτά με φίλους -ες από εδώ!........


Ας   βάλω και εγώ τις ερωτήσεις που θα ήθελα να πάρω μια   από καρδιάς απάντηση!
1. Το πραγματικό σου όνομα είναι.......
2. Το όνομα στο μπλογγερ  αν δεν είναι αληθινό συμβολίζει κάτι ή  κάποιο πόθο ή κατάσταση που σου έχει γίνει χρόνια;
3. Εκτός από Blogger  είσαι  και στο FB ενεργό μέλος;;
 4. Θέλησες πότε να βρεις του φίλους σου από το μπλοκ και στο FB;
5. Πιστεύεις στις φιλίες που δημιουργούνται από το ιντερνετ μέσω του blogger  και του FΒ;;
6.  Μιλάς ειλικρινά σε   φίλους ιντερνετικους η απλά δείχνεις το καλό σου εαυτό;
7. Τι περιμένεις να βρεις στο  ίντερνετ   όταν ανοίγεις τον υπολογιστή σου
8.  Τρέχεις να δεις τα like  και τις προβολές  για  κάθε σου ανάρτηση  με χαρά η δεν κοιτάς καν;;
9. Πιστεύεις ότι θες να απαντήσεις από καρδιάς στις παραπάνω ερωτήσεις;;
10. χμ και  μια τελευταία ερώτηση: Νομίζεις ότι   μπορείς να είσαι αντικειμενικός -η με κάποιον;;
Προσκαλώ λοιπόν στο παιχνίδι μας τους:
zoyzoy

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

constantinos
Peni Fran




3 σχόλια:

  1. Τι να σου πω τώρα με στρίμωξες άγρια!
    Επειδή δεν μπορώ ν'απαντήσω σε τόσο προσωπικές ερωτήσεις στο δικό μου φαντάζομαι καταλαβαίνεις τους λόγους θα σου απαντήσω εδώ.
    Θα σε βάλω όμως σε μπελά να βρείς κάποιες απαντήσεις μόνος σου:))
    1.Τ'ονομά
    εδώ μου θα το βρείς!

    2.Εδώ
    αν δεν βαριέσαι θα διαβάσεις για τ'ονομα στο προφίλ μου!
    3.Οχι,δεν έχω λογαριασμό στο f/b και δεν έχω σκοπό να κάνω.
    4.Ναι έχω συναντήσει κάποιες απ'το blogg!
    5.Βεβαίως πιστεύω ότι μπορούν να δημιουργηθούν καλοί φίλοι όπως υπάρχουν και πολλοί που "ψάχνουν" μέσα στο νετ, κοινωνία είναι και αυτή όλα τα βλέπεις!
    6.Νομίζω ότι είμαι ειλικρινής λέω καθαρά τι με πειράζει.Σαφώς δεν μπορείς να'χεις την ίδια επαφή όπως στις διαπροσωπικές σχέσεις.
    7. Ίσως την επικοινωνία που μου λείπει και ενδιαφέροντα άρθρα.
    8.Τρέχω στα σχόλια και τις προβολές κάθε ανάρτησης.
    9.Πιστεύω ότι σου απαντώ ειλικρινά!
    10.Ναι βεβαίως και μπορώ.
    Και τώρα για να με ευχαριστήσεις θα μου απαντήσεις σε μια δική μου προσωπική.
    Πιο πάνω σε ένα τρελό σου όνειρο έγραψες ότι ζεις το θεωρείς τρελό!
    Υπήρξε ένα άσχημο γεγονός που προφανώς να σου στερούσε τη ζωή?

    Σ'ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες στις ερωτήσεις μου ελπίζω να σε κάλυψα και'γω με τις δικές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα Ζουζου, σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση να μπεις στο παιχνίδι....
    Ειλικρινά ποτε δεν περίμενα να μάθω τόσα για εσένα μεσα απο αυτό το παιχνίδι, διοτι για παιχνίδι πρόκειται....
    Τελικά ολες οι ευαισθησίες σου περιγράφονται μέσα απο την λέξη: ζουζου.....και η πηγή του ονόματος αυτου.....
    και για να μην αφήνω κενα: ναι ακομα ζω.... ζω;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία θέση. Απλώς σκοντάψει επάνω το blog σας και να πω ότι έχω πραγματικά απολαμβάνουν περιήγηση θέσεις blog σας. Μετά από όλα που θα πρέπει να εγγραφείτε στο RSS feed σας και ελπίζω να γράψω και πάλι σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!