Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Γράψε μου κάτι: ... Δημήτρης Μητροπάνος

Μουσική: Μάριος Τόκας.
Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος.
Ερμηνεία: Δημήτρης  Μητροπάνος


Τις Κυριακές που δεν μπορώ
μονάχος να πεθαίνω
ενα τραγούδι ερωτικό
μου καίει το στόμα το πικρό
 
Γράψε μου κάτι , γράψε μου κάτι
και μη μου γράφεις..
λόγια γι΄αγάπη
έχω τρεις νύχτες να κλείσω μάτι
γράψε μου κάτι

Τις Κυριακές που δε ρωτάς
μονάχος πως αντέχω
ενα τραγούδι απελπισιά
μου καίει τα χείλη σα φωτιά

Γράψε μου κάτι , γράψε μου κάτι
και μη μου γράφεις..
λόγια γι΄αγάπη
έχω τρεις νύχτες να κλείσω μάτι
γράψε μου κάτι

Από τον δίσκο "Κόκκινος ήλιος" - 2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!