Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Ξένη : Δημήτρης Μητροπάνος


Όταν μου ζήταγες να λέω την ίδια λέξη
στο σ΄ αγαπώ μου απάνταγες και γω
κι εσύ μ΄ αγάπαγες πρωί μέχρι τις 6
με μια καρδιά σαν σημαδούρα στον αφρό

Μου είχες τάξει ένα φεγγάρι κι άλλο ένα
κι έναν παράδεισο να σε συναντώ
μα πίσω μου `δωσες χείλη φιλημένα
και λόγια κούφια κι έναν έρωτα μισό

Ξένη, ήσουνα ξένη
κυκλοφορούσες με ταυτότητα πλαστή
μένει να με πεθαίνει
η τόση πίκρα που μου άφησες εσύ

Σ΄ ένα σημείωμα σου λόγια ερωτευμένα
βρήκα απ΄ τα πέρυσι κι ακόμα το φυλώ
ήτανε εδώ κανα απ΄ αυτά που `χες στημένα
όπως το βλέμμα σου ζεστό κι απατηλό

Με έχεις μπλέξει σε μια ψεύτικη συνήθεια
απ΄ το λαβύρινθο σου τώρα πως θα βγω
κρίμα δεν είναι σαν τα παραμύθια
και έχω χάσει το ραβδί το μαγικό

Ξένη, ήσουνα ξένη
κυκλοφορούσες με ταυτότητα πλαστή
μένει να με πεθαίνει
η τόση πίκρα που μου άφησες εσύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!