Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Με ένα τραγούδι σιωπηλό



Με ένα τραγούδι σιωπηλό
πόσο θέλω να ακουστώ,
με ένα ρυθμό αρμονικό
μες τον καημό μου να πνιγώ



Βάζω τα ηχεία δυνατά
να μην ακούσω την μίλια
που με καλεί στο χαλασμό
σκέψεις μου ΄ρχονται σωρό

Με ένα τραγούδι σιωπηλό
τη ζωή μου όλη την περνώ
σαν θέλησα να ακουστώ
έπεσε η φωνη μου στο κενό!

Ε, με μουσική στη διαπασών
πνίγω τον πόνο μου λοιπόν
και με τα βλέφαρα κλειστά
κρατώ τα δάκρυα κρυφά !
skouliki

2 σχόλια:

  1. Εγώ σε θαυμάζω που έχεις αυτήν την ευχέρεια και μετατρέπεις σε στίχους σκέψεις και συναισθήματα!

    Πολύ όμορφο!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω Ζουζου..... αμαιβαιος ο θαυμασμος!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!