Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Με φόρτωσες αγανάκτηση....


Μην μου φορτώνεις την άποψη αυτή:
πως έκλεψα όπως κάνεις ακόμα εσύ.
Μην μου σφυροκοπάς το ηθικό
μάθε ότι στο τέλος θα ξεσηκωθώ



Κόβεις το μέλλων των παιδιών μου
με ωθείς να πάρω των ομματίων μου
και μετανάστης στα ξένα να γινώ
δεν με σηκώνει ο τόπος άλλο εδώ

Κανένα δικαίωμα δεν έχω πια
σ΄ υγεία, παιδεία, μα και δουλειά
πώς να βλέπω στα μάτια τα παιδιά
χωρίς μέλλον φαντάζουν κι αυτά

Μην με πιέζεις άλλο, φτάνει πια
σπάσατε των ορίων μου τα λουριά
και μάθε ότι με την πρώτη αφορμή
θα σου την κλείσω την βουλή…..
skouliki

2 σχόλια:

  1. Στ΄αλήθεια, αγαπητό μου Σκουλίκι, είναι φανταστική η διαμαρτυρία σου γι΄αυτούς, που πάνω τους κουβαλάνε την ευθύνη για την κατάντια της πατρίδας μας. Χρειάζεται να ξεσηκωθούμε. Χρειάζεται να κλείσουμε αυτό τον σταύλο που λέγεται Βουλή των Ελλήνων.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ντενη σε ευχαριστω.....
    μα εφτασα πλεον και εγω στο αμην!!
    καλησπέρα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!