Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Είμαι μάγκας και μορτάκι. απο την Lila Kira Stixoyrgos


Είμαι μάγκας και μορτάκι
τι κι’ αν είμαι θηλυκό,
με τσιγάρο και κρασάκι
τα σεκλέτια μου περνώ.



Δε μεθάω, δε σουρώνω
μόνο λίγο μερακλώνω.

Κορόιδο δε πιάνομαι,
δε τρώω παραμύθια,
αν θες να κάτσεις δίπλα μου
μολόγα μου αλήθεια.

Δε μασάω, σε φερμάρω,
αγοράζω και πουλάω.

Είμαι μάγκας και μορτάκι
τι κι’ αν είμαι θηλυκό,
τσαμπουκάδες δε σηκώνω
κι' άντε τράβα απο δω.

Σε κοζάρω, δε γουστάρω
και ανάβω το τσιγάρο.
Σχόλιο από Skouliki: ευχαριστώ την ιντερνετικη μου φίλη Λίλα για την τιμή που μου κάνει να μου επιτρέπει να δημοσιεύω εδώ μερικά από τα έργα της!!!!!!!!

2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!