Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Μου λείπει......, από το Αντι σιωπής της Άννας Μπιθικώτση



Μου λείπει η λέξη "ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ"


Μου λείπει ο ήχος των "ΕΝΤΙΜΩΝ"

Μου λείπει η χελιδονοφωλιά στο μπαλκόνι του κόσμου.....

Μου λείπει το παιδικό λαχάνιασμα στους κήπους της αθωότητας

Μου λείπουν τόσα και τόσα.......

Μόνο ένα δεν μου λείπει ΕΓΩ ΑΠΟ ΜΕΝΑ

Άρα μπορώ να τα βρω από την αρχή!!.....

ΑΝΤΙ ΣΙΩΠΗΣ
ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ

Σχόλιο απο Skouliki: Αννουλα, χρυσή ψυχούλα σε ευχαριστώ για.... τις αντι σιωπής που μας χαρίζεις!!!

4 σχόλια:

  1. Σχόλιο απο Anna Bithikotsi: "ΤΕΛΙΚΑ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΑΣ..ΝΑ ΦΟΒΑΜΕ ΤΙ;;;;;;;;;;;
    ΧΡΗΣΤΟ ΜΕ ΤΙΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω Χρυση ψυχουλα......
    Μοναδική στο να μιλάς ακόμα και μεσα απο τις σιωπές σου στις καρδιές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ καλό.....να σαι καλά για την παρουσίαση δουλειάς της αννας μπιθικώτση ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε ευχαριστω Homemade καλο μηνα, καλησπέρααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!