Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Το πήρα απόφαση. από την Lila Kira Stixoyrgos




Μέσα στο ψέμα κολυμπάς
και το εγώ σου,
γύρω δε βλέπεις τι αξίζει,
τι μετρά.

Μέσα στο ψέμα κολυμπάς
και το εγώ σου
κι’ αυτό εμένα με θυμώνει,
με χαλά.

Το πήρα απόφαση
θα φύγω μακριά σου,
σε άλλο μάγκα
θ’ακουμπήσω τα κλειδιά.

Το πήρα απόφαση
δε μένω πια κοντά σου,
εγώ την κάνω
κι’ εσύ μείνε στην ψευτιά.

Μείνε μονάχος σου
στο άρρωστο εγώ σου,
κράτα μια θέση
στη ρημάδα μοναξιά.

Μείνε μονάχος σου
στο σκοτεινό βυθό σου
κι’ εγώ σαλπάρω
για κρυστάλλινα νερά.

Lila Kira Stixoyrgos

Σχόλιο από Skouliki: ευχαριστώ θερμά την καλή μου φίλη Λιλα για το δώρο της αυτό!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!