Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Οι γαριφαλιές μου !!!!!!!!



Πέρυσι αγόρασα ένα φακελάκι με σπόρους γαριφαλιάς με 50 λεπτα, τα έσπειρα σε μια γλάστρα και βγήκαν πολλά φυτά,
Μεταφύτεψα σε 7 γλάστρες τα ποιο δυνατά φυτά και μάλιστα έβαλα ανά 3 γαριφαλιές σε κάθε γλάστρα για εξασφάλιση μου. Πολλά φυτά τα πέταξα διότι δεν είχα άλλες γλάστρες για να τα φυτέψω...
  

Τα φυτά αναπτύχθηκαν και έχουν αρχίσει από τον Σεπτέμβρη και μου δινουν γαρίφαλα!

  
Θεέ μου τι πολυχρωμία στο μπαλκόνι μου...
  


  

Ποτέ δεν πίστευα οτι τα γαρύφαλλα θα γινόντουσαν και με σπορά....
είχα μάθει φύτεμα γαριφαλιάς μόνο με καταβολάδα...
Αν περάσετε απο κατάστημα με γεωπονικά είδη ή ακόμα και το τζάμπο, πάρτε ενα φακελάκι με σπόρια και δοκιμάστε, σίγουρα θα σας αρέσει το αποτέλεσμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!