Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ: _ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ [ΤΟ ΝΗΣΙ]



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ-ΜΟΥΣΙΚΗ: ΜΙΝΩΣ ΜΑΤΣΑΣ


Τη μοίρα μου τη διάλεξα στα μάτια σου που έγιναν πατρίαδα μου
στα κύματα περπάτησα και κράτησα το βλέμμα για πυξίδα μου
οι φόβοι μου ασπίδα τη στιγμή που εγώ σε είδα στη Νησί
και φωτισες τις νύχτες μου, μα οι ώρες δεν περνούν ως το πρωί.

Να σ' έχω για μια νύχτα αγκαλιά κι ας είναι της ζωής η τελευταία
σου κάρφωσα στις πλάτες δυο φτερά να φαίνεσαι απ ' τη μέρα πιο ωραία

Τα χέρια σου μ'αφήσανε μονάχο μες στου κόσμου το παράλογο
χαρές και λύπες γίνανε ουράνιο τόξο πάνω από την άβυσσο
στις πέτρες το φωνάξαμε πως θέλουμε να μείνουμε μαζί
υπόσχεση στον έρωτα κι ας σ'έχανα στο τέλος τησς στροφής

Να σ' έχω για μια νύχτα αγκαλιά κι ας είναι της ζωής η τελευταία
σου κάρφωσα στις πλάτες δυο φτερά να φαίνεσαι απ ' τη μέρα πιο ωραία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!