Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

Άλλο είναι κι άλλο δειχνει




Πρέπει να ξέρεις στη καρδιά
ζούνε τα όνειρα μας,
άλλο μας λέει το μυαλό
κι άλλα ποθεί η καρδιά μας.....

Βρίσκομαι δίπλα σου γελώ
σαν τον χαζό κοιτάω
και έτσι όπως σε αγαπώ
στο πουθενά με πάω...

Με βλέπεις μου είπες φιλικά...
Μεγάλη επιτυχία!
Γεμάτη μου είναι η καρδιά
με ερωτική φιλία!

Κι αν μπερδεμένος φαίνομαι
στα μάτια σου πως πέφτω
είναι γιατί παιδεύομαι
με την ζωή που έχω!

Για το δικό σου το καλό
κι όχι για απόλαυση μου
σου φέρομαι στο φιλικό
κι ας με πονά η ψυχή μου...

Μάθε λοιπόν πως στη καρδιά
ζούνε τα όνειρα μας
άλλο μας λέει το μυαλό
κι άλλα ποθεί η καρδιά μας.....

Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!