Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Φίλος έρωτας


 

Να σε κρατάω αγκαλιά
λέει για με, τόσα πολλά,
πίστευε εσύ στο φιλικό
κι άσε με να ονειροπολώ
στα μάτια που βγάζουνε φωτιές
φαντάζομαι για μας ότι θες....

Μες στις  αγκαλιάς σου την θερμή
γίνομαι ενα αδύναμο παιδί
μα μην με αποπαίρνεις κι εσύ
μην λες πως έχω ερωτευθεί:
είναι η δική σου αγκαλιά
που μου χαρίζει ζεστασιά
κι ο μαγνήτης των ματιών σου
με έκανε να μαι φως σου...

Έτσι κολλημένος να σε κοιτώ
αναρωτιέμαι αν από λάθος σε αγαπώ;

Δώσε ξανά πριν φύγω
ένα φιλί έστω για λίγο
μαζί μου να το κουβαλώ
όλη την νύχτα στον λαιμό
Α κι μιά αγκαλιά ακόμα
γιατι δεν χόρτασε το σώμα
που φωτιές τώρα μου βγάζει
δώσε, για να μου φύγει το μαράζι....

Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!