Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Ταξιδιώτες στην ζωή


Ταξιδιώτες στην ζωή

Δυο ταξιδιώτες στην ζωή
είμαι εγώ, είσαι κι εσύ
μόνο που πήραμε για δες
τρένα για άλλες διαδρομές

Και συναντηθήκαμε τυχαία
σε ένα σταθμό μια μέρα
με άλλες εικόνες να έχεις δει
άλλα τοπία άλλη διαδρομή

Δεν συνταξιδευαμε μαζί
κι ας ήταν ίδιοι οι σταθμοί
σε ένα σταθμό βρεθήκαμε
κι εκεί ερωτευτηκαμε...

Εκεί είπα να αλλάξω προορισμό
να χουμε ίδιο τρένο ίδιο σταθμό
δεν ήταν όμως για μένα εφικτό
το εισιτήριο μου ήταν κλειστό

Και δεν μπόρεσα να επιβιβαστώ
στο τρένο σου, ήταν γραφτό
να χωριστούμε τελικά
με ένα φιλί κι μια αγκαλιά

Στα μάτια κυλάει τώρα το δάκρυ
και καθισμένος σε μια άκρη
κρυφοσκουπίζω τώρα το μάτι
μα μένει στην καρδιά το αγκάθι

Έχασα το τρένο το δικό σου
δεν έγινα ποτέ ο άνθρωπός σου
είμαστε κι οι δυο ταξιδευτές
σε άλλες γραμμές κι άλλες ζωές

Σε άλλο βαγόνι, άλλους σταθμούς
με διαφορετικούς προορισμούς
κι ας καρτερώ κάποια στιγμή
να βρεθούμε στην ίδια διαδρομή
άδικα θα μου κυλάει η ζωή
σε ένα τρένο με άλλη γραμμή......
Skouliki

14 σχόλια:

  1. Φιλε μου Χρηστο εισαι ο ποιητης της ψυχης μας .....Σε ευχαριστουμε θερμα..στην χαρα μας στον πονο μας ..κατωρθωνεις να γιατρευεις ψυχες να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λετα καλη μου φιλη σε ευχαριστω πολυ, κάνεις ομως ενα λαθάκι σημαντικό, οι σκέψεις δεν ειναι ποίηση....

      Διαγραφή
    2. Λάθος χρονική στιγμή.σου έμεινε μια γλυκειά ανάμνηση.αυτήν κρατα.κάποια πράγματα στην Ζωή δεν είναι εφικτά η μάλλον αδύνατα.κράτα τις καλές στιγμές Γιατί στιγμές είναι η ουσία της ζωής μας.Και προχώρα.

      Διαγραφή
    3. Λουκια μου για ακομα μια φορα με εκπλησεις ευχαριστα με τις αναλυσεις σου και τα σχολια σου, σε ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικοοοοοο!!!! Έχει ήχο έχει εικόνα έχει συναίσθημα έχει απογοήτευση...θα μπορούσε να γίνει τέλειο βιντεοκλίπ!!!! Εύγε σου!! Καίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτη Κ. σε ευχαριστω πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
      λες να γινει;; ε οχι δεν ευελπιστώ σε τυπωτά, απλα λεω τις σκέψεις μου και το ξερεις!

      Διαγραφή
  3. Χρηστοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοπολυ ωραιοοοοοοοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ Γιωτα μου, τιμή μου να σου αρέσει, η γνώμη σου ειναι για μένα πολυ σημαντική και στο έχω πει!.....

      Διαγραφή
  4. Πω..πω...τι αγάπη....χωρισμός...απογοήτευση...πόνος...μοναξιά κι ας εχεις παρέα.... υπέροχο... (Γονη )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γονη σε ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      να εισαι καλα...... απο ολα.... απο ολα εχει η ζωη μας τελικα!

      Διαγραφή
  5. Μα τι να σου πω πάντα με λάθος άνθρωπο μπλέκεσαι φίλε μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα φίλε μου..... με λάθος ανθρωπο ε;; δεν θα το έλεγα ετσι απλά....
      Να σαι καλα!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!