Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Να κάνω κι εγώ μια προσευχή


Να κάνω κι εγώ μια προσευχή

Μια προσευχή απόψε κάνω
για σένα κυρια μου που πιάνω
να σαι θλιμμένη στην ζωή
εσύ που λες είμαι παντα δυνατή

Μα ο δικός μου ο θεός
που είναι για μένα νεκρός
απόψε θα αναστηθεί
εσένα να συμπαρασταθεί

Κανε θεέ το θαύμα τώρα
δώσ΄στην ψυχή αυτή τα δώρα
όλα εκείνα που στην ζωή
αυτή τα έχει στερηθεί....

Δώσε της, ξέρεις στα ζητά
στις προσευχές της κάθε νυχτιά
μόνο που θέλει ολο να δίνει
κι δεν κρατά τίποτα για εκείνη

Σήκω θεέ και κοίτα χαμηλά
όταν σου μιλάει μια καρδιά
να δεις αν είναι καλά
ή της εφόρτωσες πολλά;

Να κάνω κι εγώ μια προσευχή
όχι για μένα στην ζωή
αλλά για σένα που πονάς
και δεν θες να το μαρτυράς...
skouliki

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. κάτι δεν μας λες καλά εσυ τώρα...... Απλα δώσε ότι μπορείς αλλά μην περιμένεις να πάρεις όμως ε;;

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!