Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Να μην με ψάξετε εδώ!

   
Να μην με ψάξετε εδώ!

Να μην με ψάξετε εδώ
δεν έχω χαθεί μα τον θεό
Είμαι καλά, Δεν σε αγαπώ
αφήστε με στο ψέμα μου να ζω

Τι να μου πεις τώρα που κι εσύ
γκρέμισες την υπόλοιπη μου τη ζωή
και τι να του κάνεις του τρελού
βάλτου εσύ αν μπορείς νου!

Να μην με ψάχνεις γενικά
δεν έχω πάρει τα βουνά
είπα για λίγο να κρυφτώ
μήπως και τον εαυτό μου βρω....

Για να αντέξω τον σταυρό
που μέσα μου τον κουβαλώ...
Μα θα ρθω πάλι να σας βρω
σαν σκέψη να σας θρονιαστώ

Αν αυτό σου ακούγεται απειλή
μην με διαγράφεις από την ζωή
γιατί θα μαι και έτσι πάλι εκεί
να σου θυμίζω όσα σου έχω πει!

Να μην με ψάξετε εδώ
δεν δυναμαι να σας μιλω
Είμαι καλά, Δεν σε αγαπώ
αφήστε, θα με βρω εγώ!
Skouliki

2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!