Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Έχω μια αγάπη αληθινή......

 

Έχω μια αγάπη δυνατή
σαν κι αυτή δεν έχω ξαναδεί
όπου στα μάτια του η λατρεία
βάζει σε κάθε πόνο μου τελεία.

Έχω ένα έρωτα μεγάλο
που δεν ξανάδες σαν αυτόν άλλο
ποτέ του δεν μου έχει αρνηθεί
μια αγκαλιά κι ένα φιλί

Κι αν τον μαλώσω κι πονεί
πάλι σε μένα είναι εκεί
μέσα στα μάτια να με κοιτά
να μου μιλά με μια ματιά

Είναι μια αγάπη αληθινή
κι ας είναι από ένα σκυλί
που δεν είναι όμορφο πολύ
αλλά θεό του με έχει στην γη

Αν δεν έχεις για φίλο ένα σκυλί
δεν έχεις αληθινά ποτέ αγαπηθεί
ξέρεις για σένα πονά όταν πονάς,
και είναι χαρούμενο όταν γελάς!
Skouliki

4 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!