Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

Δεν σε πιστεύω βρε θεέ

 
Δεν σε πιστεύω βρε θεέ

Δεν σε πιστεύω βρε θεέ
δίπλα μου δεν ησουνα ποτέ
την κάθε δύσκολη στιγμή
την άφηνες να με τυρρανεί

Μα εγώ σε πίστευα θαρρώ
κι έτρεχα πάντα να σε βρω
σε εκκλησιές με τα κεριά
και τάματα έκανα πολλά

Κι εσύ ποτέ δεν κοίταξες εδώ
με αφηνες μόνο μου να ζω
μέσα σε λύπες κι καημούς
ματιά δεν έριξες κατά δω

Δεν σε πιστεύω βρε θεέ
δεν ήμουν τίποτα για σε
με είχες βάλει από νωρίς
στους πεθαμένους της ζωής

Μέσα στην κόλαση να ζω
παράδεισο δεν καρτερώ
ελπίδα δεν μου έδωσες ποτέ
που ήσουν για μένανε θεέ;;

Ποτέ δεν έριξες σε μένα
ένα σου πονεμένο βλέμμα
κάτι καλό να μου συμβεί
την πικρά μου έκανες αδερφή

Που να ελπίζω τώρα πια
στης μοναξιάς την εσχατιά
χωρίς θεό, χωρίς ελπίδα
ζω μόνιμα στην καταιγίδα

Κι κάποτε πίστευα σε σένα
άδικα πήγαν όλα χαμένα
πάντα με είχες στα σκουπίδια
να ψαχουλεύω για ελπίδα

Δεν υπάρχω ξέρω για σένα
είμαι ένα από τα πεθαμένα
ανθρωπάκια να μαι δικασμένος
να ζω μα από ζωή χαμένος

Θεέ γιατί με ξέχασες νωρίς
ψάξε ψεγάδι δεν θα βρεις
καμιά από τις δέκα εντολές
δεν την επάτησα ποτές

Δεν σε πιστεύω βρε θεέ
τι το κεράκι μου ποτέ
δεν έκαψε με ησυχία
για να βρω ηρεμία

κι αναρωτιέμαι συνεχώς
γιατί να είμαι ζωντανός
όταν εσύ αδιαφορείς
το θάνατο τι μου στερείς;

Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!