Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

ΖΩΗ ΜΟΥ ΧΑΡΤΙΝΗ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ


ΖΩΗ ΜΟΥ ΧΑΡΤΙΝΗ-
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Ζωή μου χάρτινη

Ζωή μου χάρτινη ο άνεμος σε παίρνει
Και μες στα πέρατα της πίκρας σε πετά
Ζωή μου χάρτινη ζωή μου κουρασμένη
Κανένας αν πληγώθηκες ποτέ δε σε ρωτά

Υποχωρήσεις έκανες για να σε αγαπάνε
Κορμί μου πίσω έκανες για να μη σε χτυπάνε
Τα λάθη τους συγχώραγες μα δεν σε υπολογίζαν
Οταν σε έβλεπαν να κλαις τη πλάτη τους γύριζαν

Κορμί μου ακούμπησες πολλές φορές στο χώμα
Σε πέτρες έγερνες για να ξεκουραστείς
Σε ξύπναγε η βροχή το ξεροβόρι
Γιατι δεν είχες μια γωνία να ζεσταθείς

Ζωή μου χάρτινη τα λόγια σε συντρίψαν
Σε καταράστηκαν φαντάσματα της γης
Στα μάτια σε κοιτούσαν από ζήλεια
Και δεν σε άφηναν τραγούδια να τους πεις

Γιωτα ξενου ,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!