Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Μια παγωμάρα , ένα κενό..


Μια παγωμάρα , ένα κενό...

Ένα κενό με κυριαρχεί
πνίγει την δική μου την ψυχή
χωρίς αισθήματα και πάθη
αχ να ΄ξερα τι έχω πάθει

Πλούτη δεν θέλω και χαρές
ελπίδες δεν έχω τι τα θες
όλα μου μοιάζουν παγερά
σαν γρίπη που έπιασε η καρδιά

Φάρμακο η ψυχή δεν έχει πια
ίσως δεν θέλει γιατρειά
σαν μεγαλώνει το κενό
παύω ακόμα και να πονώ

Mια παγωμάρα με κυριαρχεί
να ΄ξερα που θα μου βγει
να ρχόνταν ένα συναίσθημα κακό
να μου ξυπνούσε το μυαλό

Όμως όλα μου ειναι παγερά
αδιάφορα μα και σιωπηλά
δεν με αγγίζει και ο σκοπός
από το τραγούδι ο λυπητερός

Πόσο μεγάλωσε αυτό το κενό
που δεν μπορώ καν να το δω
μόνο μου πνίγει το εγώ
σαν να με σπρώχνει σε χαμό!
Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!