Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ....

   

ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΜΑΝΝΟΥΛΑ
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ....
από την
Λουκία Μεταξά Αρμόδωρου

ΣΗΚΩ ΜΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ
ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ ΜΕ ΠΑΛΙ
ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ
ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗΜΟΥ ΑΓΚΑΛΗ...

ΣΗΚΩ ΝΑ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΤΕΙΕΥΤΟΥΜΕ
ΠΙΚΡΕΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΑ
ΠΑΛΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ...

ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΩ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ
ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΦΤΑΣΕ
Η ΣΤΟΡΓΙΚΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ....

ΗΣΟΥΝ ΜΑΝΝΟΥΛΑ ΣΤΟΡΓΙΚΗ
ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ
ΠΕΡΙΣΕΥΕ Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ.. ...

ΕΡΧΟΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΦΕΥΓΑΜΕ
ΣΑΝ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΣΤΑ ΞΕΝΑ
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΩΡΑ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟ
ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΕΣΕΝΑ........

ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΕΦΥΓΕΣ
ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΣ
ΛΥΠΗ ΚΑΙ ΠΟΝΟ ΑΦΗΣΕΣ
ΒΑΘΕΙΑ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ.......

ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΟΥ ΣΤΙΓΜΕΣ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ...

ΑΝΤΕ ΜΑΝΝΟΥΛΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟ
ΜΕ ΤΟΥ ΒΟΡΙΑ Τ'ΑΓΕΡΙ
ΠΕΤΑΞΕ Η ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΟΥ
ΣΑ'ΝΑΤΑΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ.....

Λουκία Μεταξά Αρμόδωρου

Σχόλιο από Skouliki
Πολλοί άνθρωποι στην θλίψη τους εκφράζονται ποιητικά, έτσι και η καλή μου φίλη Λουκία , μπροστά στην απώλεια της μάνα της σκάρωσε αυτό το υπέροχο ποίημα καρδιάς. Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για την άδεια να φιλοξενήσω εδώ αυτό το ποίημα σου, το αποτέλεσμα της πονεμένης σου καρδιάς.
Ο θεός να αναπαύσει την ψυχούλα της μητέρας σου!😰

5 σχόλια:

  1. Με συγκηνησες καλΗ Μου Λουκιτσα ....Και ο φιλος μας ενα μεγαλειο ψυχης που το δημοσηευσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λετα μου βλέπεις οτι η Λουκία μας εχει μια μεγάλη ποιητική και ευαίσθητη καλλιτεχνική φλέβα μέσα της.....
      Απλα δεν θέλει να το παραδεχτεί. Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!

      Διαγραφή
  2. Ναστε γεροί για να την μνημονευετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλήθεια πόσοι απο μας εχουν στερηθρί της παρουσία της και ποσα μάλλον την αγκαλιά της...υπέροχο γεματο πόνο ...σ΄ευχαριστώ μίλησες στην καρδιά μου...Γονη ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα Γονη μου.....
      Να ζουμε και να θυμόμαστε ολους οσους αγαπήσαμε και βρίσκονται εκει ψηλά

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!