Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Αγορασμένη αγάπη



Αγορασμένη αγάπη

Αγορασμένες μου αγάπες
στην ψυχή μου κάναν στάμπες
με πληγώσανε οικτρά
για μιας απόλαυσης νυχτιά

Συχνά πουλιέται μια ψυχή
όταν η μοναξιά την κυριαρχεί
και ψάχνει τον έρωτα να βρει
αγορασμένη από σάρκας λαϊκή

Με τα λεφτά δεν αποκτάς
όσα στην καρδιά σου λαχταράς
νομίζεις όμορφα ότι περνάς
μα το κενό σου το αφήνουν να πονάς

Αγορασμένες μου αγάπες
πληρωμένες αυταπάτες
ξεγελάω το κορμί μου
τάχα πως είσαι δική μου

Skouliki

4 σχόλια:

  1. Οπως το λες....πληρωμένες αυταπάτες.... (γονη )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο κενά αφήνουν, στα ήδη υπάρχοντα!(Καίτη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Καιτη Κ, ναι και μαζευονται τα κενα μεσα μας..... και γίνονται μαυρη τρύπα που μας καταπίνει τελικά!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!