Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Μια αγκαλιά και για μένα...


Μια αγκαλιά και για μένα...

Σε αγαπώ σου λέω φιλικά
και αναζητώ μια αγκαλιά
μέσα της να τρυπώσω
ήρεμα για να νιώσω

Για πες μου σε παρακαλώ
πόσο είναι εγωιστικό
μιαν αγκαλιά να αναζητώ
ψήγματα αγάπης που να βρω;

Εσύ όμως που θαρρείς
έρωτα δίπλα μου θα βρεις
κοντά μου είσαι χωρίς ελπίδα
το ξέρω από τι στιγμή που σε είδα

Για πες μου τώρα εσύ
γιατί η αγάπη σου τόσο πονεί
πως έμαθες έτσι να αγαπάς
και σε αλλά επίπεδα το πας...

Σε αγαπώ σου λέω φιλικά
Και θέλω στη δική σου αγκαλιά
να νιώσω λίγη σιγουριά
τα πολλα λόγια είναι περιττά...
skouliki

4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Επισης Λιτσα , και σε σενα μια μεγαλη και ζεστη αγκαλια,, σε ευχαριστω!

      Διαγραφή
  2. Καλημερα καλη εβδομαδα τελειο Χρηστο μου μπραβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λετα μου ποσο χαρηκα που την μεγαλη και ζεστη αγκαλια αυτη την φυλαξες να μουν δωσεις απο κοντα!!!! εισαι μεγαλη ψυχη!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!