Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Ήρθες στον ύπνο μου αργά



Ήρθες στον ύπνο μου αργά

Ήρθες στον ύπνο μου εχθές
και μου μιλούσες για χαρές
αυτές που ζήσαμε μαζί
στη περασμένη μας ζωή

Ήταν τα λόγια σου πειστικά
λόγια βγαλμένα από την καρδιά
που ένα δάκρυ με έπνιγε
σε νοσταλγία με έριχνε

Ήρθες να μου μιλήσεις ανοιχτά
σαν μια ψυχή που ακόμα αγαπά
όμως η παρένθεση μας αυτή
έχει για πάντα ξεχαστεί

Δυο ξένοι τώρα στην ζωή
έτσι το θελε η μοίρα η σκληρή
να μην βαδίζουμε πάνω στη γη
εμείς οι δυο πότε πλέον μαζί

Ήρθες στον ύπνο μου αργά
 μου σκάλισες όλα τα παλιά
ξύπνησες μέσα μου καημούς
σφάλματα που φέραν χωρισμούς...
Skouliki

4 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!