Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Συννεφιασμένη Κυριακή



Ξημέρωσε και ενώ όλα χτες έμοιαζαν ότι σήμερα θα είχαμε μια ζεστή ηλιόλουστη μέρα, ο πρωινός ήλιος δε θέλει να βγει. Σύννεφα στον ουρανό αποφάσισαν να τον εμποδίσουν να φτάσει μέχρι τη γη να μας ζεστάνει.
Ενώ ξύπνησα με καλή διάθεση, καθισμένος στο μπαλκόνι μου, περιμένοντας το ξημέρωμα, αυτό άργησε να έρθει. Τα σύννεφα παρετείναν την άφιξη της αυγής…, και μαζί με την αργοπορία του ξημερώματος άρχισε να χαλάει και η διάθεση μου. Όχι
Δεν χάλασε η διάθεση μου, ψέματα λέω… μόνο που άρχισε να με πιάνει ένα σφίξιμο στην καρδιά.
Άρχισε να με τυλίγει μια γλυκιά μελαγχολία, όπως ακριβώς τύλιξαν τη γη τα σύννεφα……….
Το μυαλό και η ψυχή μου άρχισε να ταξιδεύει αλλού……... Ένας γλυκός πόνος με τυλίγει.
Άραγε θα έχουμε μετά και βροχή, από τα ματιά, όπως ετοιμάζεται να κάνει και ο ουρανός;;
Μαζι με τον καιρό θα έχουμε νεροποντή από τα βάθη της ψυχής;;;;;;
Μαζί με το ξέσπασμα της φύσης, θα έρθει και το δικό μου ξέσπασμα, για να λάμψει μετά το ουράνιο τόξο και να ξεπλυθεί κάθε κακία σκέψη και πόνος από μέσα μου;;
Μην βιαζόμαστε, η μερα είναι μεγάλη, θα δείξει…
Καλημέρα σας λοιπόν και περιμένετε το ξέσπασμα, δεν θα αργήσει νομίζω………….
skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!