Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Καναρίνια αντί για φίλους;;;




Πέρασε καιρός που έχω να μιλήσω για τα καναρίνια μου, για τα άλλα τα παιδιά μου…..
Μετά την κρίση στο θέμα υγειάς του Ρούλη μας, που κόντεψε να πάει να μείνει μόνιμα πίσω από τη σημαία, μαζί με τα άλλα δυο, που δεν είχαν τύχη να γλυτώσουν, ο Ρούλης έγινε ένα μαδημένο κακάσχημο πουλάκι. Μα και έτσι εμείς τον αγαπήσαμε περισσότερο, έτσι χωρίς πολλά πούπουλα, χωρίς την πρώην λάμψη του, έγινε ακόμα πιο αγαπητός. Όχι, δεν είναι οίκτος, όχι αυτό να μην το σκεφτείς καν……
Απλά η περιπέτεια με την υγεία του, μας έκανε να δεθούμε ακόμα περισσότερο μαζί του, αλλά και αυτός νομίζω δέθηκε μαζί μας….
Λοιπόν αυτό το άσχημο καναρίνι μόλις με βλέπει αμέσως αρχίζει να με φωνάζει:
Κρα κρα κρα κρρα…. Όχι δεν είναι κόρακας!!!!!!!!!!!
Ποτέ δε κελαηδούσε, πάντα αυτόν τον ήχο έβγαζε…..,
Τώρα όμως το κάνει επιτακτικά, το κάνει για να πλησιάσεις στο κλουβί του, και μόλις πλησιάσεις, σε κοιτά στρέφοντας, το γυμνό από πούπουλα κεφάλι του, σαν να σε επεξεργάζεται……….…
Και αν δεν τον κοιτάξεις στα μάτια, πάλι θα κάνει κρα κρα….
Τι σόι επικοινωνίας είναι αυτή;;
Ναι πριν αρρωστήσει τον ρωτούσαμε: Ρουλη είσαι βλάκας;; και απαντούσε χαρωπά κραα κραα,.
Τώρα τι θέλει από μας;;
Τι μας φωνάζει όταν μας δει;;
Μήπως μας λέει ευχαριστώ;;
Μήπως μας λέει βλάκες;;;
Πάντως ότι και να μας λέει, έχει δίκιο…
Ναι ο Ρουλης γύρισε από τον τάφο και δεν χάνει ευκαιρία να μας φωνάξει κοντά του……
Ξέρεις δεν έχω μόνο αυτόν!!!!!!!!
Έχω ακόμα έξι από δαύτα. Θα μου πεις γιατί δεν λέω για αυτά τίποτα;;
Δεν λέω διότι αυτά καλά, με έχουν τρελάνει στην καντάδα…..
Ο Έλφης από τη μια μεριά, ο Σάκης από την άλλη, μου έχουν πάρει το κεφάλι και την καρδιά μαζί….


Η Κάτια να φωνάζει το μικρό τον Μήτσι και να τον επιπλήττει που κάνει φασαρίες και ζαβολιές, σαν μικρό παιδί. Στο άλλο κλουβί τα δυο αδέρφια ο Νινο και το Σπουργίτάκι κάνουν σαν δυο τρελά παιδιά: παίζουν κυνηγητό, κάνουν κούνια και ενίοτε μαλώνουν σαν δυο κακομαθημένα πιτσιρίκια. Τι να πεις. Με τέτοια παρέα, έστω και αν είσαι μονός σπίτι, σου κάνει καρδιά να φύγεις από κοντά τους;;;
Σου κάνει καρδιά να τα παρατήσεις και να τρέχεις αλλού για καφέ;;
Εδώ μαζί με τα φιλαράκια μου πίνουμε το καφέ μας, λέμε τις κουβεντούλες μας, πειράζουμε ο ένας τον άλλον και ετσι κυλάμε τον καιρό μας……..

Φιλαράκια μου γλυκά καναρινιά, σας αγαπώ και ας μην με αφήνετε ποτέ να κοιμηθώ μεσημέρι , η ένα πρωί Σαββατοκυριακου. Από νωρίς χτυπάει το καμπανάκι σας και αρχίζετε την φασαρία…
Ποια φασαρία λέω, το ποιο ωραίο ξύπνημα που έχω, την γλυκιά σας επικοινωνία!!!!!!!!!!!!!!
Σας αγαπώώώώώώωώώώώώώώώώώωώώώωώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skouliki

3 σχόλια:

  1. Κάποτε νόμισα οτι οι άνθρωποι μπορεί να είναι φιλοι μου, αλλά γελάστηκα σκληρά..............
    Με εκφράζει αυτό εδω!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα, φιλε γιωργο, υπάρχουν φιλοι γυρω μας, απλα θέλουν το χρόνο και το χωρο τους ολοι.........
    Μην είσαι απόλυτος!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. San ta agapimena zontana tipota ston planiti gi ta thypotha krivoun ton thiaolo tous mesa tous ektos apo tis kotes vevaia .............

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!