Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

Διάλογος



Τελευταία μου δόθηκε η μεγάλη ευκαιρία να συζητήσω σοβαρά, τις απόψεις μου πάνω σε πολλά θέματα της ζωής , μέσα από αυτό το κανάλι, με διαφόρους ανθρώπους, φίλους αλλά και αγνώστους.
Από τις συζητήσεις αυτές έβγαλα ένα μεγάλο συμπέρασμα: Δεν συμμερίζονται όλοι τις σκέψεις μου, δεν συμφωνούν μαζί μου…..
Χαίρομαι για αυτό, χαίρομαι να είμαι η άλλη άποψη τους, να είμαι ο αντίλογος των πεποιθήσεων τους , αλλά πάνω από όλα χαίρομαι που βρήκα το κουράγιο να υποστηρίξω τις απόψεις μου αυτές………..
Ίσως να μην πείθω πολλούς για την ορθότητα όσων σκέπτομαι, αλλά δεν έχω πραγματικά σκοπό να πείσω κανέναν……………………………
Δεν είναι η αποστολή της ιστοσελίδας αυτής το να πείσει η να προσηλυτίσει κανέναν στις σκέψεις αυτές, που είναι προσωπικές…...
Αποστολή της ιστοσελίδας αυτής είναι να παρουσιάσει τις σκέψεις μου, και αυτό υπηρετώ………..

skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!