Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

Μητροπάνος Ν' ανοίξω ήθελα φτερά

Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Ποιος θα μου φέρει στη ζωή μου τη χαρά
φως και ελπίδα στη θλιμμένη μου ματιά
ν' ανοίξω ήθελα φτερά για να πετάξω
όμως η μοίρα μου τα τσάκισε γοργά

Είναι πλασμένες οι καρδιές για ν' αγαπάνε
να ψάχνουν ταίρι με την ίδια αναπνοή
όσοι το βρήκαν στη ζωή τους θα γελάνε
κι όσοι το χάσαν θα πεθάνουν μοναχοί

Ποιος θα μου φέρει την αγάπη που ζητώ
πού νά 'βρω δρόμο για να πάρω να τη δω
να ανοίξω ήθελα την πόρτα μου για νά 'ρθει
όμως η μοίρα με δικάζει να πονώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!