Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Μητροπανος: είμαι άνθρωπος ακόμα.






Στίχοι: Μάνος Ξυδούς
Μουσική: Μάνος Ξυδούς
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Απόψε βράδιασε νωρίς
Και τρίτο γύρο πίνεις
Ζητάς και πάλι αφορμή
Για να με κατακρίνεις.

Ποτέ σου δεν κατάλαβες
Τι είναι η αγάπη
Πως τα τραγούδια γράφονται
Απ`της καρδιάς τα λάθη.

Είμαι άνθρωπος ακόμα
Και τα λάθη μου πολλά
Μα ποιος μπορεί να με δικάσει
Για ένα λάθος της καρδιάς.

Είμαι άνθρωπος ακόμα
Και τα λάθη μου πολλά
Μα δεν υπάρχει αμαρτία
Για τα λάθη της καρδιάς.

Μην προσπαθείς μες στο ποτό
Να βρεις τις απαντήσεις
Το ξέρω έφταιξα εγώ
Μα είναι απλή η λύση.

Παρ`το λοιπόν απόφαση
Να με καταδικάσεις
Κι αν είσαι αναμάρτητη
Την πέτρα να πετάξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!