Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ από την φίλη ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ


ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
Οι σκέψεις μου για σένα
σ' αυτήν την ησυχία που φυλάει το κενό που άφησες
σαν ανοιξιάτικες μπόρες έρχονται
απανωτές με την λαχτάρα μου να σε δω

και πλημμυρίζουν το απλοικό μυαλό μου
που ακυβέρνητο ποθεί λίγες στιγμές το πρόσωπό σου
να βυθιστεί στην μακαριότητα
σ' αυτήν την μακαριότητα που οι ποιητές έχουν πλαστεί
να οδηγήσουν την πέννα τους.

Οι σκέψεις μου για σένα
σαν αισθαντική ορμή εφήβου
σ' αυτήν την σιωπή που προσπαθώ να φύγω μακριά της
ονειρεύονται πως ξέραναν την θάλασσα που μας χωρίζει.
Όνειρα ανέφικτα που τυχαία φύτρωσαν σε καρδιά ακριβή,
όνειρα πληγωμένα πουλιά που αναίσθητα σφαδάζουν
γιατί αποχωρίστηκαν την ψυχή τους.

Οι σκέψεις μου για σένα
σαν ταπεινό ρυάκι
σ' αυτό το δωμάτιο που ζει το μετέωρο πνεύμα σου
γεμάτο με θλίψη που άφησε η απουσία σου
κατηφορίζουν στην καρδιά που δεν ξέρει τίποτα,
δεν καταλαβαίνει τίποτα
ούτε τα λόγια, ούτε τις προφάσεις, ούτε τα υπονοούμενά σου,
που ξέρει μόνο να αισθάνεται.

Οι σκέψεις μου για σένα
αθέατα κοσμήματα
στολίζουν την ησυχία, την σιωπή, την απουσία.



ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ

Το ποίημα αυτό θα εμπεριέχεται στην πρώτη της Ποιητική Συλλογή που θα κυκλοφορήσει σύντομα."

Ευχαριστώ την ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ που μου επέτρεψε να δημοσιεύσω το ποίημα αυτό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!