Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Μητροπάνος Δημήτρης Παρέα με έναν ήλιο



Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Μουσική: Μάριος Τόκας
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Ήρθα μια μέρα με παρέα μου τον ήλιο
να δεις τι κάνουνε εκείνοι που αγαπούν
μα εγώ που νόμιζα δικιά μου την υφήλιο
είδα τα μάτια σου ψυχρά να με κοιτούν

Και ντράπηκα το φίλο μου τον ήλιο
και μιαν αξιοπρέπεια κειμήλιο
Και ντράπηκα το φίλο μου τον ήλιο
και μιαν αξιοπρέπεια κειμήλιο

Ήρθα το βράδυ και κρατούσα το φεγγάρι
ήθελε ο έρωτάς μου απόψε συντροφιά
μα εγώ που έστρωσα κουβέρτα στο χορτάρι
βρήκα το σώμα σου νεκρό χωρίς καρδιά

Και μου' πεσε απ' τα χέρια το φεγγάρι
αυτή την προσβολή ποιός θα την πάρει
Και μου' πεσε απ' τα χέρια το φεγγάρι
αυτή την προσβολή ποιος θα την πάρει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!