Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

ΟΛΑΚΕΡΕ ΜΟΥ ΠΟΝΤΕ!!! της LILA KIRA. την 15/8/2010


Και λειτουργιά εκάμαμε
μετά δεκάδες χρόνια,
δώρο σ'εκείνες τις ψυχές
που τριγυρνάνε ακόμα.

Πάνω απ'τα άγια χώματα
στέκονταν χρόνια τώρα
καμπάνα για ν' ακούσουνε
ν' αναστηθούν αιώνια.

Κι' Ανάσταση εκάμαμε
μέσα στο καλοκαίρι,
αναγαλλιάσανε οι ψυχές,
ποτάμι δάκρυ τρέχει.

Σαμψούντα, Τραπεζούντα μου
κι'ολάκερε μου Πόντε,
μεσ' την καρδιά θ σ' έχουνε
και οι γενιές που 'ρχόντε.

Είναι σα να γεννιόμαστε,
με ρίζες στην καρδιά μας
του Πόντου και της Παναγιάς
κι' είναι τρανά προικιά μας.

Αχ Παναγιά μου Δέσποινα
φύλαγε τα παιδιά σου
κι'ο κεμετζές όπου λαλεί ,
δοξάζει τ' όνομά σου!

AYTO ΒΓΗΚΕ ΧΤΕΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΦΟΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ !!!LILA KIRA.15/8/2010
ευχαριστώ πολυ την κυρία LILA KIRA που μου επέτρεψε την δημοσίευση αυτή, skouliki..............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!