Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Δ. Μητροπανος αυγες χαραματα και δειλινά





Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης, Τσάντας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Σε είχα πλάι μου και σ’ αγαπούσα,
η πρώτη αγάπη μου ήσουν εσύ.
Όμως με δάκρυα έχεις γεμίσει
την κάθε σκέψη μου και την ψυχή.

Τώρα με άφησες σ’ έρημες στράτες,
τον ήλιο μου ’κλεψες και τη χαρά.
Μόνος διαβάτης μες στους διαβάτες,
δίχως χαμόγελο, δίχως φτερά.

Πάντα σε σκέφτομαι, πάντοτε κλαίω,
ποτέ η καρδιά μου δε σε ξεχνά.
Έχω στα χείλη μου το όνομά σου
αυγές, χαράματα και δειλινά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!