Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ



Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος


Δε θέλω κοντά μου κανέναν
αφού έχεις φύγει εσύ
για μένα για μένα για μένα
εδώ τελειώνει η ζωή

Θέλω να μείνω μοναχός σαν ένας άγνωστος Θεός
να μην ανήκω σε κανέναν και να μην είμαι κανενός
τώρα που έχασα εσένα θέλω να μείνω μοναχός

Δε θέλω κοντά μου κανέναν
κανένα για μένα να ζει
το τέρμα το τέρμα το τέρμα
αγάπη μου ήσουν εσύ

Θέλω να μείνω μοναχός σαν ένας έρημος σταθμός
να μην ανήκω σε κανέναν και να μην είμαι κανενός
τώρα που έχασα εσένα θέλω να μείνω μοναχός

4 σχόλια:

  1. Αγαπητέ μου φίλε σε καλησπερίζω και μπορώ να πω χαίρομαι χωρίς να σε γνωρίζω μόνο και μόνο που αναφἐρεις και την Χίο. Να υποθέσω ότι ζεις εκεί και κατάγεσαι από το Σκουλικάδο? Το email μου είναι στο blog μου θα χαρώ πραγματικά να τα πούμε. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για όλους μας κουμπαρα για όλους μας.....
    μα πανω απο ολα για μένα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!